Good morgon.

Gårdagen bjöd på mamma-sällskap, pizza, chips & hockey. Hann även med att göra min grekiska läxa tills på måndag :) duktig Mimmi.

Är på jobbet, åkte sällskap med mamma hit eftersom hon ska till grekland 2 veckor,(pratar helst inte om de)






Förövrigt är allt som de ska och sorry för dålig update. Men hela sanningen är att de hänt rätt mycket denna vecka och jag har inte hunnit med så mycket annat. Andra sanningen är att bloggen kommer att flyttas! Förmodligen till min helt egna domän. Vilket gör att mitt bloggande förmodligen kommer vara mer motiverat!
Som de inte varit här på ett tag nu.


<3 just for you.



2010-05-15 @ 07:09:03 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0