Godmorgon bloggen

Japp, jag gjorde de igen! Snoozade i nästan 1 ½ timme. Så självklart missade jag bussen halv sju imorse, jag såg den från mitt vardagsrumsfönster åka förbi. Gick upp till hållplatsen och skulle ta tian istället och möttes av en glad busschaufför som körde en "ej i trafik"  haha! Fick åka privatbuss en liten sträcka, alltid trevligt! Tack!


Idag känns dagen lång och besvärlig, skulle verkligen behövt tvätta ikväll, och alltid när jag behöver det som mest finns ingen tvättid. Förjäkligt på ren tyska. Jag har som du sa, också en alldeles egen energikälla jag kan plocka från när jag behöver ♥


I helgen bär de av till landet med min älskade Maddie. :) Vi ska myysa, åka båt, dricka öl, grilla god mat och bara va. vilken perfekt helg. 

Va hemma hos madds igår och fick två par jeans. Titta på dom imorse och såg att de va strl 28. minns knappt senast jag kunde ha de. Jättesnällt iallafall, ett par svarta och ett par vita!


Nej nu e de dags. Adjö

2010-05-05 @ 08:55:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0