Under dom senaste två dagarna..

...har jag:

- Varit hos frisören och blivit blondare!
- Blivit klippt precis som ja önskade
- Tagit en eller tre onsdagsöl
- Agerat fotograf
- Träffat en rolig främling med en psyk. bok
- Lyssnat på Eddie Meduza på högsta volym från busschaufförens radio
- Skrattat med en vän eller två
- haft problem med att packa
- varit hungrig
- sett en bra film i trevligt sällskap
- fått en mur av snö på min altan
- haft huvdvärk
- Haft något att se fram emot
- tränat på gymmet tills ja nästan svimmade
- Pluggat grekiska
- ringt ett onödigt samtal
- haft beslutsångest


...Men imorgon åker vi. Kryssning med jobbet :D  Postisar goes östersjön, HAHA

Godnatt och sov gott käre vänner. för nu måste jag. Trött!

Ha en underbar helg om vi inte hörs innan de ♥
2010-03-11 @ 23:28:41 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lowa

Det kan ju BARA gå åt skogen med postisbåtar =P Haha.

"När man åker båt behöver man ingen flytväst i fall att man hamnar över bord så läng som man har sin mobil med sig" "you know, sim kort....."

2010-03-12 @ 00:26:28
URL: http://sketchahalo.blogg.se/
Postat av: M

Lustigt att ditt kära x dragit de skämtet nååågra gånger... hahaha!



jag vet. Fruktar de värsta. Wish me luck :P

2010-03-12 @ 15:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0