Söndag

Sitter hemma hos mamsen. Har varit i barkaby och handlat. Hon har handlat en ny tv. Lite sent men, som man brukar säga bättre sent än aldrig :)

själv införskaffade jag mig nya hörlurar, godis, och en ny film..



En till samlingen, och denna måste man ju ha....79:- som hittat!

Igår låg jag mest i soffan hela dagen, var väldigt skönt faktiskt. Gick sen och la mig o sov typ halv tio. haha Agda 85-varning. Men jag tror jag behövde de. Måste spara lite pengar till nästa helg för då är de KRYSSNING :D


Nu bjuds det på spaghetti och köttfärssås. Bäst att passa på.

Väl hemma blir det plugga grekiska. Se om jag får in nåt.. haha
2010-03-07 @ 15:14:28 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0