monday

Fick sova till klockan tolv idag. helt underbart skönt. Vakna först vid nio, sen halv elva. Men båda gångerna vägrade jag gå upp. Ville sova ut på riktigt. Och det fick jag minsann göra.



Kissarna va inte sena på att haka på min idé om sovmorgon....myys


Findus fick välja kanal för morgonens tv-titt. :)

Fick i mig lite frukost och pallrade mig ner till gymmet för en omgång. Körde lite kondition i en halvtimme och sen styrkepass mest för magen. Som kommer väl ha rejäl träningsvärk där imorgon ^^ Men jag gillar de. Skön smärta.



När jag kom tillbaka hem tänkte jag äta lite rester, men de ville inte stanna i magen tyvärr :( mådde dåligt och struntade i att åka in till grekiskan. :(

Nu ligger man här i soffan igen och slöar...
men för engångs skull så har jag inget att göra när jag är ledig och tycker det är rätt skönt att bara slappa. De behövs! Så ska njuta riktigt ordentligt imorgon också. Hoppas på sol så blir de förmodligen en promenad eller så blir de ett pass på gymmet igen ;)


Hörs ♥
2010-03-22 @ 22:10:20 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0