kalispera

hej...

jag är otroligt trött efter resan till stan efter jobbet. Dags för grekiska lektion nr 3. Jag hade verkligen ingen lust att gå från början för de är så svårt och jag hänger inte med. Men jag är glad att jag tog mig i kragen och åkte dit för jag lärde mig massor idag :) Men att resa til stan i detta väder är icke att rekomendera....


De är konstigt vilka lustiga saker man kan drömma....denna natt som var drömde jag något väldigt opassande, minst sagt. Kan väl inte påstå att de va något fel med drömmen, den var bara väldigt opassande



Någon mer än jag som ibland drömmer saker man faktiskt kan skämmas för?



Imorgon får jag sova....de ska bli skönt.....




ehum JA!





eh NEJ?
2010-03-01 @ 21:39:29 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0