Godnatt.

Vaknade imorse och kände mig pigg. Men huvudvärken smög sig på.

Åkte o spelade innebandy idag istället för o jobba. Så kul! Jag har liksom funnit min gamla kärlek... klubba och boll.    Som jag saknar mitt gamla lag TÄBY IS. Säga vad man vill men vi hade förbannat kul och kom rätt långt på det! Men den 24 april är det post-SM!


När jag kom hem dog jag dirket på soffan. Helt färdig. Somnade ett tag. Nu ska jag bara få i mig lite mat, sen ska jag sova. Jobb imorgon. Men bara en dag, sen ledig mån,tis :)



E mamma trött är Find's trött också :) bubben min..



Nej nu ska jag se slutet på körslaget och äta lite, sen blir det sängen :)

Puss och godnatt.

Tack kittykatt för att du e som du e. haha alldeles fantastiskt :)♥

2010-03-20 @ 21:55:18 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0