Godmorgon.

Dessa två dagar, igår och idag har jag vakant av solsken och fågelkvitter... kanske att våren faktiskt trots allt är på väg....?

Igår fick jag skjuts till Willys med david och handla mat. Jag tänkte att jag inte skulle handla för så mycket...hahahah. Det gick ju bra. Glatta 500 kr för mat.. de hade jag egentligen inte råd med. Men nu borde maten räcka ett tag =)



Om en halvtimme går bussen och ja försöker koka ihop en matlåda innan dess ^^


Såååå mååste skynda.


Förra helgen när vi var i uppsala fick jag en present. ett par underbara örhängen! Tack M ♥



Små dragkjedjor, HUR söta som helst..
I wear'em every day :P

Nej nu ska jag se till att de blir någon mat. Adjö!
2010-03-03 @ 09:37:50 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0