Godmorgon tisdag.

Gick upp i tid och har förengångsskull inte behövt stressa. Så skönt.
jag är annars väldigt bra på att snooza till sista minuten så ja får stressa ihjäl mig. Vilket jag självklart inte mår speciellt bra av. Har hunnit göra de mesta som var tänkt jag skulle hinna med.





Idag är de jobb 11-19.  Blir förmodligen en sväng förbi Maddie ikväll eftersom jag glömt mina hörlurar där och har ingen musik att lyssna på påväg till jobbet. har nu till nödlösningen, mobilen. Den är fylld me lite musik. Sen finns de ju radio också. :)
 

Ha en bra tisdag. Det ska jag försöka ha :)


Puss & kram



Jag känner att de är på gång.....
2010-03-30 @ 09:21:57 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0