God kväll :D

Har kommit hem från mamma och intagit sängläge. Fick ärva mammas gamla TV idag efter hon köpt en ny. Den valde jag att placera i sovrummet. Inte helt fel. Så länge som jag velat ha en tv i sovrummet. Dock var ju planerna en 40  tums på väggen. Haha detta får duga sålänge.. tror de är en 28''.


Haha blev lite provosoriskt med tvbänk. då den jag har stående längs väggen varken är min eller tillräckligt hög. Så såhär fick de bli sålänge :) perfekt.





Mannen i mitt liv ligger på sin sida av sängen och kollar på Burn Notice..♥




Nej, snart är det sovtime.. Godnatt mina vänner och hoppas ni haft en bra helg.
Imorgon är det måndag vilket innebär jobbjobb och därefter grekiska...:/ Och jag har idag insett att  jag faktiskt kan läsa. även om jag inte förstår riktigt allt...Rätt stolt faktiskt :)

Pöss


2010-03-07 @ 22:14:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0