Väl hemma......

....ja, inte i sthlm. Bara hemma hos Lowa och Jens. :) Åh de är så mysigt här. jag tror dom ska få adoptera mig. HAHA.

har precis kommit hem från världens mysigaste kväll. vi stack till bitline och käkade middag. Vi käka hamburgare och pizza. Samt vitlöksbröd till förrätt. För er som inte vet vad BiteLine är så är det lite i samma stuk som TGI Friday's. Pizzor,burgare,pasta,grillmat m.m Riktigt nice. Vi hade verkligen så himla roligt också. Massa skratt, alla var övertrötta. Sherlock Holmes va riktigt bra. Hade inte så höga förväntningar men blev positivt överasskad. :)












Haha flottigt värre.
Nu är min mage i chocktillstånd efter all denna mat. Så va jag behöver nu är lägga mig i soffan och läsa lite kanske :)

Kommer förmodligen ha problem o sova, Lowa fick precis sticka iväg igen till Anna..hon mådde inge bra :( dom skulle till akuten. Blir orolig och hoppas de inte är allvarligt. Gumsan....♥


Godnatt så hörs vi imorgon innan avfärg mot storstan kanske. Pöss
2010-01-31 @ 00:15:14 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0