update:

Hela dagen har spenderats i soffan under täcket med massa godis och onyttighetet :) Så nu blir de mycket gym nästa vecka. ^^



En påse godis,en varsin pizza, 2 påsar chips, dip,Läsk,2 skavllertidningar samt Aftonbladet.



Nu ska vi iväg för o se Sherlock Holmes samt en middag på Biteline :) Myspys lördag med andra ord.



Det är svårt att göra sig "fin" såhär dagen efter, hur myckt man än försöker så försvinner inte dom svarta ringarna under ögonen, eller den lätt rödspräckliga ögonvitan...haha. Men de är helt okej. Huvudsaken var väl att man var fräsch igår. :)
Mina 3 kr för biljjeten hem imorgon står sig, tänk om jag kunde få ha lite tur också......Då är jag hemma runt 4 tiden imorgon så hinner man kanske tvätta. Jättetråkgit men a 'must-do'.




Nej nu ska jag fixa håret sen ska vi iväg :)


Ha en fab lördag mina vänner.
2010-01-30 @ 18:56:07 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0