Tyst.....

Har sovit ganska oroligt inatt, inte riktigt kunnat koppla av. Och anledning till detta är självklart att jag har lagt bud på en biljett hem på tradera. Det roliga med de är att dom alltid går ut jättetidigt på morgonen så man måste antingen vara vaken eller göra som jag, sätta klockan på ringning 5 min innan. Det gjorde jag även denna gång. Priset steg och steg och de va fler än jag som ville till Stockholm om ja säger så. Men för ynka 520 kr blev den min. >_<


Så nu sitter ja här i tystnaden, Lowa och Jens ligger o sover. Vill inte väcka dom heller. Lowa kom förmodligen hem rätt sent. Det är 1,5 timme kvar tills vi måste åka. så dom hinner nog vakna :)
Ska fortsätta packa lite och sen göra mig iordning helt.
Vill inte..........dumma dumma




2010-01-31 @ 09:50:41 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0