There's a lot of things going on right now.not.

En dag som alla andra...Dock har vintertristessen tagit över och man känner sig deppig dygnet runt...Ge mig september och Santo i 4 veckor


Kom hem från jobbet och gick ner med Anlo till frissan, de blev riktigt fint stumpan ^^ Sen gick jag upp till nettan och umgicks lite. Så ensamt här nere i lägenheten. haha. Men nu har jag fått ett erbjudande, eller det har väl funnits i ett år men jag har inte tagit tag i det. Nu har jag blivit sjukt peppad och motiverad. Det ska gå. Det är ju bara den där jäkla ekonomin och pengarna som hindrar, tänk att det alltid ska vara så.
jag tänker inte avslöja riktigt ännu vad det handlar om. Måste vänta och se så att det verkligen blir av först!


På fredag blir det öl med yrvädret. haha. kan bli kul. Behöver lite excitement i mitt liv, heter de så? haha. Det blir Awesome...som hon hade sagt. ^^


Hihi hittade min smurfmössa imorse, som jag saknat den.







Haha!


nu ska jag gå o sova. Har tänkt varje kväll att ja ska gå o lägga mig i tid för att orka upp på morgonen. Igår somna jag 01.00. Förstå va pigg jag var när klockan ringde 05.30. Jag ligger ju o läser halva nätterna också för den där nedrans boken är ju extremt beroendeframkallande....

Goodnight

2010-01-13 @ 22:46:23 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lowa

"Like my personal brand of heroin"

2010-01-13 @ 23:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0