Tell them it's me who made you sad.

Hemma från gymmet. FY va jag pressade mig själv. Det var riktigt skönt att lyckas. Jag sprang halvmilen och med min kondition är de en prestation. Att orka springa 5 km. Det var inte igår..... Sen blev de lite styrka. Mage och ben,rumpa. Det är ju en liten bit kvar men nu är jag inne i det och de känns riktigt bra faktiskt!

Att träna är verkligen bra för själen också, få rensa alla tankar och bara svettas bort allt! Så imorgon blir det nog ett till konditionspass. Helt klart. Nu efter känner jag mig glad och väldigt nöjd. Det är sån adrenalinkick med hög musik i öronen och bara springa.....



Jag har även insett att det är på gymmet man ska hänga. de är ju där alla godingar är på kvällarna, att jag inte kunde räkna ut det. :) Alla som satsar på beach 2010. haha. Såååå nu vet ni var ni hittar mig. ^^


Nu väntar duschen och sen blir det en tallrik gröt och en skiva lingongrova. Muuums. Sen blir det sängen och boken igen. Min älskade twilight saga. I sommar kommer fortsättningen på film. Eclipse.




Gammal bild men ungefär såhär såg det ut idag också :)



Hoppas ni får en bra tisdagskväll. Det har jag haft iallafall och ska fortsätta ha.
2010-01-19 @ 20:13:42 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kurre

mmm folk borde lyssna mer på mig! =P

2010-01-19 @ 22:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0