Söndag kväll 24 januari

Kom hem från jobbet och möttes av bror och Annika.  väldigt trevligt.

Dom hade lagat middag, pastagratäng i ugn med fetaost. sjukt gott :) Tacksamt att ha mat på bordet när man jobbat hela dagen verkligen!


imorgon är jag ledig och det ska bli väldigt skönt. Ska ner till gymmet kl 12 och få instruktion för alla styrkemaskiner. nu jäklar är de beach 2010. HAHA. Jag har iallafall motivation nu. jag känner att allt kanske tillslut börjar styras upp. Utbildning på g, grekiskan börjar i februari och nu är träningen regelbunden. bra mimsan, bra! Senare på dagen kommer AiAi. Åh de blir kul. Undra vad vi ska hitta på. :) Awesoooooome.








Nu ska jag hålla sällskapet sällskap och titta på Johan F.
Ha en mysig söndagskväll my dears.




Jag tror de är er det är fel på och inte mig. haha ett seriöst kromosomfel. Det vill jag lova, för tillfällig sinnesförvirring är ju bara förnamnet.
2010-01-24 @ 21:21:31 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0