Somebody should take it away from you and give it to someone who really can handle it.

Vissa människor borde ju inte få äga vissa saker. Vad ska dom me de till när dom ändå inte vet hur man använder dom........uppenbarligen. Tragiskt! Ännu en anledning till att jag är som jag är min käre vän.



Nu har jag kommit hem från jobbet, och nu ska jag ta ett varmt bad. Det är väldigt kallt i min lägenhet just nu. Akelius är ju inte direkt bra på att försörja sina hyresgäster med värme och det ska dom få höra!

Imorgon ska jag jobba och på söndag också, vilket känns helt tristess.



Jag känner mig typ...........................såhär. haha




Men jag har något att se fram emot. Det är nästa helg. Älskade sundsvall. och underbara människor som bor där. :) Er har man fan aldrig tråkigt med. Och nu blir det riktigt party när jag kommer upp, de vill jag lova er, så var beredda.  :) Ledig måndag, jobbar tis,ons,tor sen bär de av upp på fredag. Med en lön i fickan också kan de bara bli succé. Let's do it sthlm-style................or Mimmi-style ^^


Adjö
2010-01-22 @ 20:14:54 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lowa

Ja fy fan vad jag längtar!, vet att Anna jobbar på lördag men hon har lovat att hänga med på utgång. Du och jag ska röja Mimmi-Lowa style (fast utan mitt bittra slut på ditt badrumsgolv)PUSS

2010-01-23 @ 01:24:33
URL: http://sketchahalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0