Saturday night. not very live...

Hello.

Kom precis hem från le wörk. Ganska bra dag faktiskt. Blev inte lika jobbigt som det brukar vara att jobba. Men de värsta kommer väl imorgon. De här me o jobba sena helger har aldrig varit min grejj, men nu börjar jag faktiskt uppskatta de. Sovmorgon är ju helt underbart. Annars börjar jag 07.30 vilket inte alls är speciellt roligt. Då får man visserligen gå hem runt 16,00 men jag är ju en riktigt sömntuta så..detta passar mig bra.

Jag och AiAi spenderade lite tid inne i kodningsrummet...där underhöll Looser oss med lite porträtt av oss på tavlan, känner att han riktigt fångat OSS. HAHA. AiAi var väl mest missnöjd med att hon inte fick utsläppt hår och jag undrade varför jag fick en kjol. Men gud så vackert det blev, verkligen! ( så nu har jag nämnt dig här Linus. nöjd nu? haha) antagligen är du väl inte nöjd förrän du fått din nuna utpublicerad. En vacker dag så...


Haha, är de inte fantastiskt? :) Tack Linus, verkligen.


Var tvungen att ringa jouren för värme idag. jag hade exakt 15.9 grader inne igår. Elementen var iskalla. bokstavligen iskalla. Så dom fick höra ett och annat och nu när jag kom hem var de åtgärdat. men jävlar på måndag ska Akelius få höra ett och annat också. Här tänker de inte betalas någon full hyra inte. Jävla människor.



meningen var också att bror skulle komma hit och hålla mig sällskap men eftersom de blev en lång resa för stacakren från tullinge till brottby så visste han inte om han orkade komma hit. Förstår honom. En annan dag kanske :)


Ha en underbar lördagskväll mina vänner. Ni kan väl parta lite åt mig som får sitta hemma i min ensamhet och titta på tv. haha.



Me at the moment
2010-01-23 @ 20:33:44 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0