Raj raj i sundsvall.

Tänkte de är lika bra att jag gör ett blogginlägg medans jag fortfarande kan :)

Dagen har varit fullspäckad, klev av tåget och blev hämtad av min lilla snutta. Vi åkte dirket till Birsta och gick och shoppade lite, det blev en ny väska :) I LIKE! Sjukt fin! bild på den kommer senare. Vi gick och hälsade på Anna som jobbade och hon blev väl antagligen så sugen att följa med ikväll FAST hon jobbar så hon är påväg hit. Martin kommer också. ÅH så jag saknat alla människor här uppe. ni är underbara :)

Sen blev de systemet och inhandling av idag och morgondagens alkoholförbrukning. :)






Yeeeääää...


Jag kommer ha en fantastisk kväll. så jag hoppas ni också har de :) Jag lär väl vara i dimman mest hela helgen. Eller vi. :) Sååå får se om jag har tillräckligt mycket kraft för att skriva imorrn.






Puuuuuuuuuuusss på er
2010-01-29 @ 19:28:07 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0