No warning of such a sad song

godkväll.



Helt trött på det bara. Vet inte ens varför jag tillåter mig själv. haha. det är ju lite ironiskt. ^^
Men det är tur att det finns människor som kan banka lite vett i mig då och då. Jag tror det behövs. Jag gillar vanligtvis tunneln. Den fungerar bra i sånna här situationer. Men när man ska ut sen brukar de gå åt skogen....


Så nu, exakt nu, bestämde jag mig för att bara lägga ner. Kors och tvärs hej och hå. Vi får se hur de går. Jag gör det inte ens medvetet. Det liksom föll sig så naturligt. Mitt samvete kommer ikapp lite....sorry.
Det som är synd bara är att jag ofta inser saker lite för sent. Men va e de dom brukar säga. Bättre sent än aldrig.






Sen är de tur att man har vänner som också har en sån där omotiverad-period. När man inte alls känner för nånting. Och så fanns de fler som kände likadant.  :) Du och jag kurten.




godnatt.


p.s de är tur att man kan vara kär i Ed............även om han bara är på låtsas. typ

2010-01-12 @ 23:35:36 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0