My pigs dont fly.

Godmorgon söndag.

Hade en trevlig kväll igår. Grabbarna kom hit och käkade pizza och drack öl. En perfekt lördagskväll. Riktigt kul. M kom hit och drog igång spel. "Med andra ord" De blev några sägelser:

"-Första siffran i alfabetet.."

"-Hon har en hund, tjorvens vän" (
Ordet att förklara var,just det, Tjorven)

"-Det går ner i vattnet, fint utomlands"  ( Alla fattade väl att ja menade solnedgång ?!)


Ja riktigt kul hade vi. Sen bar det av till tgl. Va väl ingen superhit kanske. Men med trevligt sällskap så gick det alldeles utmärkt. Det blev några öl hos mig efter tgl också. Dom där man INTE ska dricka. Som jag glatt hällde i mig. Jag kan dessutom ha bevittnat något stortDet skedde i min lägenhet runt 4 snåret på morgonen, man har tydligen bra fantasi då?? :)  


Och nu är jag bakis igen på en söndag. Att jag aldrig lär mig......^^
 


Nu ska jag gå till köket och koka ihop något att äta. Se om jag orkar pallra mig ner till gymmet sen.....................ingen kommentar.




Helt klart favoriten från gårdagen....


hejsålänge


2010-01-03 @ 13:53:09 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0