Måndag

Har precis kommit hem. Gick förbi Nettis påvägen och tog en kaffe :) Har inte träffat henne på helgen! Så de va mysigt, även om det bara blev en kortis.


Hemma nu har jag diskat upp det jag hade. Hatar att ha massa disk. Skulle väl egentligen gått ner o träna idag. Men gjorde de inte både av dålig självdiciplin och att min hals har börjat göra ont. Men imorgon ska det bli ett pass!  Ska försöka sno ihop en middag också så jag har en matlåda imorgon!






Idag hade jag på mig mitt nya midjeskärp till ett rött linne. Riktigt snygg kombination faktiskt! Jag älskar det!


Passar utmärkt till mina armband också ^^



Som ni ser så är bloggen i lite ny style. En fin sådan! Det har min underbara Lowa fixat. Tack älskling! ♥




Hörs senare ikväll :)






För jag kan ju inte sluta lyssna på låtjäveln:
    Rise Against-Swing life away

2010-01-11 @ 18:20:16 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0