Im like a fine wine....and every wine needs a cracker.

Godmorgon!

Så var man ledig, sååå skönt det var att sova. stängde av telefonen in case of. Ingen ska få förstöra min sovmorgon :)


Nu har jag ätit lite frukost och ska snart ner till gymmet. Har en bokat tid med en instruktör klockan 12. Så jag bör vara där lite innan. Runt halv. Så man hinner värma upp lite. Sen ska jag hem och städa lite och ta hand om disken från igår. Brorsan lämnade den efter sig. :) Men det är helt okej. Jag fick middag på bordet och idag har jag lite kvar att värma efter träningspasset.





Jag återkommer när jag varit där och städat lite.




Ha en bra dag!





2010-01-25 @ 11:04:57 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Rebecca

skönt att va ledig :)

2010-01-25 @ 11:31:50
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0