hur lyckas jag alltid?

Haha. kvällen igår va grym. vi hade en hejdundrande förkväll med Anna och Martin innan de bar av till Oscar's. Där blev de skaka rumpa en hel del. :) Grymt kul!  Mission completed. ^^
Imorse när jag vakna blev jag bjuden på vatten och alvedon, därefter en fruktsmoothie, kaffe, och sen mat i form av ägg,falukorv och potatis. Lowas kille Jens tog sig tid att stå o laga mat till oss. Snällt! :)

Idag blir det antingen på't igen eller en lugn och skön kväll med bio. Vi får väl se. Klockan är ju bara ett änsålänge.  Men de lutar åt en god middag och bio, Sherlock holmes.


En sak kan vi ju konstatera. Jag vill inte hem!! Jag trivs här. :) Med min lilla Lowa. Hon bor alldeles för långt ifrån mig. de tycker jag inte alls om.



Nej nu väntar soffan. Gud så skönt. Hörs senare




2010-01-30 @ 13:28:27 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0