Godnatt

Hela dagen har gått knasigt fort. Efter gymmet kom AiAi och vi satt uppe hos nettan och snackade skit ett tag. Sen gick vi ner och unnade oss varsinn pizza och kollade på fucking åmål. mys.

Har egentligen inte gjort någonting idag som jag hade tänkt göra. men de va rätt skönt att faktiskt vara ledig.


Imorgon är det jobb igen och eftersom mats är ledig får jag ta mig till jobbet kommunalt, vilket innebär att bussen går  06.30 imorgon. OM NÅGON KÄNNER SIG MANAD, RING O VÄCK MIG KLOCKAN HALV SEX! för  jag kommer ha vansinnigt svårt att kliva upp. tro mig.  Men de är bara tre dagars jobb sen så är de ledigt igen.




Jag idag...............................




Nu ska jag kika klart på Paradise och sen blir de nanna kudden. Dessvärre har jag läst ut twiligt del 3 så de blir ingen läsning ikväll :( Ska få bok nr 4 av mamsen imorgon, kan knappt vänta tills jag får börja på den. sååå spännande. :)

Sov gott allesammans. Puss
2010-01-25 @ 22:47:57 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0