Gnäll gnäll gnäll.

Ja, jag gnäller en del just nu. Jag vet! Men jag vill verkligen inte ha kyla. Så är det. speciellt inte när man missar den "mysiga kylan" om det nu finns någon sån. För då är man på jobbet. Så de enda man upplever är mörker och kyla. Inte en bra kombo.


igår jobbade jag. trots att det var röd dag och de flesta gav sig ut på äventyr på tisdagen och var väl bakis igår. inte jag inte. Tog mitt vuxna ansvar och tjänade lite extra kosing. :) välbehövligt..
Dagen gick relativt smärtfritt och jag var hemma till åtta. Perfekt. La mig i soffan invirad i två filtar och tittade på en teater med Eva rydberg på tv. Hon är ju sjuuukt rolig.


haha så jeeevla bäst


Det är redan fredag imorgon vilket känns otroligt skönt. denna vecka har gått fort. och det är inte mig emot. Nu samlar jag pengar till greklandsresan i september. Det är ett tag dit men när ja väl är där väntar 4 veckor sol och bad. Har ni hört va? Helt fantastiskt.



Jag vill bara säga också att jag har världens bästa vänner, de är ni som håller mig varm i mörkret och kylan




Nett madds bumb majz kitty lowis shar aiai ♥  

You'r fuckin' awesome.





Rock on.

2010-01-07 @ 20:50:27 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: K

you rock my world =)

2010-01-07 @ 23:47:01
Postat av: Reena

sötnosen, som alltid kan få mig att le =) u rock =D

2010-01-09 @ 00:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0