Get me started.

Godmorgon lördag och -14 grader ute. Nej jag tänker inte gnälla för jag har itne ens varit ute, och ska jag ut blir de full mundering, Långkallingar,mjukisar,termobyxor,raggsockor, polotröja, vantar, mössa...ja ni förstår. :)


Kyrkbyn i kylan ^^




Har faktiskt fått sova. gott tillome inatt. Förkylningen har knappt förstört. Det var väl nångång där vi tvåtiden jag vakna till och hade svårt o somna om. Men det löste sig ;) hihi.


Nu ska julsakerna ut.
Ja, tillräckligt pigg är jag för att börja plocka och städa lite. Julpyntet ska bort. Jag vill ha vår nu och de kommer jag väl knappast få med julgardiner. Hahaha.








Såååå vi hörs senare när de är väck :)

2010-01-09 @ 11:45:41 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0