fääääärdigt =)

Nu har jag städat hela lägenheten från topp till tå. nästan. (Nästan) alla julsaker är borta.

Kunde ju inte förmå mig att plocka undan mitt ljusträd ^^


Kommer ni ihåg? Fast nu finns de såklart inga julklappar och inget julpynt i trädet. Bara som de är. Mys.

Imorse åt jag en "jul"frukost också. Har fortfarande julmatkvar så de är dags att göra slut på resterna.
Så imorse blev det tomtegröt och hallonsylt :D




Nu ska jag hoppa in i duschen. lagom behövligt. Sen ska jag klä på mig och bege mig till mor min på middag. David kommer och hämtar mig här vid halv sex. Skönt att slippa laga mat själv. :)
Är på bättringsvägen redan tror jag men är hängig och täppt. :(

Hörs senare. Ha en bra lördagkväll ♥
2010-01-09 @ 15:42:32 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0