E jag ensam på en söndag blir jag dum, och mörkrädd mitt på dan, måste bort från tysta rum, o e du hyffsat likadan kan vi gå vilse genom stan...

godkväll.


Ja de här med planering är ju inte riktigt min grejj, tycker de är roligare och chansa lite, vilket inte alltid går vägen. Haha.




Nu ska jag krypa ner under täcket.  Igår va grymt roligt. Shan e ju kul. Jag fick märka ut mig genom o skrika pankaka högt mitt i tystnaden. Hahahhaha...så vi skrattade. Han skämtade om att svenskar har så konstiga uttryck...som "nu går du till ditt rum MARSCH pankaka" men han hejda sig vid Marsch och väntade på att någon skulle avsluta meningen, och de kände Jag, den enda svensken där inne för. HAHA. Han lät förvånad och sa "ja de finns svenska brudar här inne"  HAHA. sååååå vi skrattade.







En dag kvar att jobba sen blir det baj baj sthlm och baj baj trista täby. Weeeeee. Har mycket att fixa imorgon innan avfärd.

Godnatt! Sleep tight.



2010-01-27 @ 22:50:35 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0