Dont blame me for being....

kommit hem från jobbet. Sista dagen jag jobbade fm. Imorgon väntar 11.30-19.30. Men innan det ska jag ner till gymmet och köra ett pass. Mamma kommer förbi ikväll och sover över. Hon ska nämligen besöka tandis imorgonbitti så då får hon gärna vara här så blir det nära o bra. Och då tänkte jag att jag går samtidigt, sen har vi sällskap till jobbet  :) Men secret secret. Snart kommer hon kanske göra mig sällskap oftare :)

I helgen väntar jobb. Inte alls kul. Men man kan säkert roa sig på ett eller annat sätt ändå, de är jag bra på.
Tror jag får sällskap här på lördag :)






Mimmi idag


Idag hade jag för första gången mina nya svarta jeans. jag älskar dom :)



Nu kom mamma, vi ska laga mat och bara myyyysa.

Men vi hörs senare ikväll.

puuusss..

2010-01-20 @ 17:25:06 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: mamsen

inte berätta hemligheter, aja

2010-01-21 @ 20:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0