confuseness is all over me.

Nu har vi kommit hem från sollentuna. Det blev en liten spontantripp dit med mamma. Vi skulle kika på jeans till mig då jag är i stort behov av sådana.

Men eftersom jag känner mig själv alldeles för väl visste jag att de skulle bli mer än så. Det var super-rea på Gina tricot. Sjäölvklart var jag ju tvungen att gå in ^^
Så ja....det blev lite andra saker också.


Svarta jeansleggins och ett par underkläder (lite suddig bild)


Svart klänning med silverdetaljer. 49:- (!!!!)


Svart spetströja, väldigt fin 49:- (!!!)



Midjeskärp med nitar, i LOVE! Kärlek vid första ögonkastet.....:)

Nöjd med dagens fynd.
Jag gillar Gina Tricot. Men hur mycket älskade jag de inte när allting kostade 49/99:-
I'm in heaven. haha

Förklylningen har typ gått över. Skönt. Slipper jag vara hemma från jobbet och förlora pengar. Nästa helg ska tydligen bli Giantbra ^^ så kanske e bra o vara laddad för den. :)


Snaaaaaaaaaaaaart, närmare bestämt den 29/1 åker jag upp till sundsvall och träffar min älskade lilla vän. Ska bli underbart. Längtar.



Ha en bra kväll!
2010-01-10 @ 20:09:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0