'cause you're a criminal as long as your mine

helt dött.

tyst, mörkt och kallt.





vilken underbar kombo va?



Imorgon är det sista transportsträckan till helgen. jag fick tydligen inte åka till systemet för mina kollegor är lite oroliga för mina helg-vanor :) Ni behöver inte oroa er. jag ska bara roa mig litegrann. Som jag är bäst på. Och till hjälp denna gång tar jag lilla AiAi. Det kommer spåra :P
Får se om de blir en sväng förbi venez också. På en öl. :)

Jag tror jag borde bli manager. Jag satt idag och fridfullt lyssnade på musik i ipoden och hörde en låt jag absolut tyckte grabbarna skulle göra och köra akustiskt. Helt förväntat var de inte alls en sån dålig idé. jag måste ju nästan börja ta betalt snart för sån bra uppmuntran och inspiration. ;) De ser jag fram emot.





Jag tror nästan jag ska nu på studs hoppa i säng och ta till boken igen. de är mitt kvällsnöjje. 


adjö så hörs vi imorgon. 



2010-01-14 @ 22:14:55 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0