2010

Nytt år, nya förutsättningar. this is my year.

Hade en riktigt bra nyårsafton.
Firade den hos Maddie tillsammans med Jossan,josse,my och sofie. Vi åt en mysig middag med toastskagen till förrätt och lövbiff och potatisgratäng till middag. Sen blev de lite våghals. Det var väl då vi kom igång :) Senare på kvällen bar de av mot fest i vallentuna hemma hos tobbe. Riktigt kul!
Eftersom jag gjorde tabben att glömma min kamera så har jag tyvärr inga bilder att visa, änsålänge. Men dom kommer, bättre sent än aldrig, huh? ;)

När jag väl skulle hem därifrån fick man gå ner till bussen och vänta en halvtimme ute i kylan. Inte kul. Var hemma runt halv fyra och då var det inte mycket annat än sängen som lockade. Det skönaste var att på nyårsdagen mådde jag faktiskt oförskämt bra. För en gångs skull. :) 




De här med nyårslöften tror jag inte riktigt på, de är bara någonting folk gör för att lindra samvetet. Att man faktiskt ska bättra sig inom vissa områden. Men jag har lite "must-do's":


Börja övningsköra och skaffa de där nedrans körkortet- Det har legat på is länge och nu börjar jag verkligen känna att jag behöver de, så till våren är det dags. Då ska david få den stora äran att köra med mig :)

Ta tag i träningen- Pinsamt nog ligger gymmet 5 min härifrån och ändå har jag inte varit där speciellt mycket. Så nu är det ändring på de! Måste,måste,måste.

Bli av med diverse laster - Här finns det en del att jobba på, och det ska jag verkligen göra, jag vill må bra.

Spara massa pengar- Jag kommer behöva jobba extra en hel del, här handlar det också bara om att orka. Planen är att i september bege mig till paradiset i 4 veckor, och för detta krävs såklart en hel del klirr.

Lära mig grekiska- Detta år inleds med en nybörjarkurs i grekiska. Det kommer bli riktigt roligt och jag kommer få hjälp av mamma som redan börjat och är inne på sin första fortsättningskurs.


Det finns mycket men just nu är dessa prio ett. Kommer ja på fler med tiden lovar jag att uppdatera er om detta. :)



NU ska ja faktiskt gå ner till gymmet. Bannemig! Bra Mimmi!



hejsålänge!


2010-01-02 @ 12:02:52 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: K

men skönt att jag just kom därifrån! =)

2010-01-02 @ 12:35:41
Postat av: Lowa

Men hallå! prio nr ett är väll ändå sundsvall?!! känner mig förkastad här =P

2010-01-02 @ 18:27:44
URL: http://sketchahalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0