söndag morgon

Vaknade och kände solstrålarna smyga sig in genoom persiennen. Jättemys :)

För en gångs skull vaknade jag en söndag och är pigg och glad. Jag ska äta lite frukost sen ska jag nog bege mig ner till gymmet. träningspass står på schemat idag. Och ikväll blir det tvätta. Haha otroligt roligt. :P

Igår kväll satt jag hemma och tittade på melodifestivalen. Jag tyckte väl inte de va nåt speciellt, de har blivit så dåligt. Men Däremot gillade jag Salem Al Fakihr's låt. Grym!. Blev lite läsa bok också, men blev trött ganska fort så jag somnade.



Imorgon börjar en ny jobbarvecka. Hm...ingen rolig sådan heller. Har massa eftermiddagar. :( men å andra sidan så får jag sova ut nästan hela veckan, ingen klocka som ringer 05.00 :)











Nej, nu har jag lite o pyssla med innan jag ska ner.
Ha en underbar söndag :)
2010-02-07 @ 11:06:14 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jens Pettersson

Ja din öl tog slut igår! Tackar ;)



//J

2010-02-07 @ 11:31:24
URL: http://www.jenspettersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0