Now when it's all said and done....

Precis kommit hem från grekiskan, och jag kan inte annat än säga att de är rena rama grekiskan. Vi gick igenom verb, vilket är helt orimligt eftersom jag inte ens lärt mig bokstäverna ännu. Haha. Men jag ritade av alla krummelurer hon ritade på tavlan som skulle föreställa bokstäver. :) Igår satt jag och kikade lite på en dvd jag fick låna av mamma...för nybörjade så är det lite spel och annat där man lär sig färgerna m.m Hur kul som helst, tur att ingen hörde mig när jag satt och upprepade alla ord, måste låtit supertöntigt. ^^ Men jag har gett mig fan på detta, lite måste man ju kunna eftersom 4 veckor väntar i september

-BILD-
(men eftersom blogg.se vägrar så blev de inga)


Imorse var jag hos tandläkaren och det sved ju verkligen på kontot. Men snart är det ju lön. Och då ska jag shoppa. För er som läser och känner mig väl vet att jag knappt överlever en månad utan att shoppa och nu har de gått mycket längre tid än så......börjar bli psykiskt påfrestande :P



Helgen var bra trots jobb, och jag är på riktigt bra humör...kanske börjar denna vinterdeppression släppa något. Jag tränar för fullt, pluggar, jobbar, umgås med mina kära vänner och har insett att de små saker som ja kallat problem faktiskt inte är så jobbiga. Jag är som jag är. Och jag måste bara inse att jag inte tänker ändra på mig för någon annans skull. Simple as that.


Och nu har mitt internet börjat krångla så jag lägger ner för ikväll :) Ska lägga mig o slöa på soffan ett tag innan jag kryper ner i sängen.

2010-02-22 @ 21:33:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0