kom nyss hem

Kom precis hem från en mysig kväll hos Maddie. Fick sällskap av erik & putte. hahaha. dom e ju för härliga. Dom drack starköl men jag och M höll oss till 3,5 :P haha funkar skitbra. slipper man vara bakis imorgon också, för de känns de som ja kommer vara tillräckligt på söndag kan jag ana..............:P

nu ligger jag i sängen och myser, dom skulle ner till lokalkrogen men jag valde att åka hem eftersom ja ska upp och spela innebandy imorgon. Ska ta en sväng förbi väsby centrum först innan david kommer o hämtar mig där.
Så åker väl runt 12-tiden imorgon. lite sovmorgon blir de.

Sen imorgonkväll blir de ös. Med Maddie,Kittykatt och AiAi. kommer bli aweeesooomme :) Hej tegel!




Bror ringde idag också, SOM jag skrattade. haha Right back at you! Han kommer och hämtar mig på söndag så åker vi till mamsen på middag. förresten, GRATTIS bror. Jag är stolt över dig, körkortet är äntligen fixat och du kan köra bil lagligt. Syster stolt över bror. :)



Nej nu är de sovtime. Godnatt på er! ha en trevlig helg


puss


2010-02-13 @ 00:29:16 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0