kauka? på en tousda?

Att känna sig nöjd med sig själv. Var nere på gymmet idag också med Bumbii aka krabbtaska. Vi va alldeles fab på gymmet och pressade oss till max. Vi behöver magmuskler garanterat. Så från och med nu bilr de hårt! :)
Jag tänkte inte köra ben/lår/rumpa idag eftersom jag från igår har fruktansvärd träningsvärk. Men konstigt nog blev de så ändå så imorgon blir de väll rullstol......Invalido. Men de känns riktigt bra att träningsvärk. Det är en av den skönare smärtan.




Efter gymmet blev det hem, in i duschen och sen kom mina svärisar hit, eller dom är ju inte mina svärföräldrar på riktigt men jag kommer nog alltid att se dom så. Jag har inte träffat babsi sen i augusti och har saknat henne väldigt. Så barbro om du läser detta så vill jag bara säga att de va riktigt kul att ni kom hit och att jag tycker om er väldans ♥ Ni är och förblir dom bästa.


Mamma
är här ikväll och myser med mig, vi sitter och dricker te framför tvn och jag har hjälpt henne färga håret :) Så imorgon gör vi sällskap till jobbet. Jag gillar de.
Imoooorgon blir fabulös. Med underbart sällskap av Kittykatt ska vi göra kvällen. Och vi vet hur det brukar sluta dom kvällar vi bestämmer oss för att köra fullt ut.....ellllleeeuuur? ^^



sweetass...


så nu blir de snart sängen.....:)

natttiii

2010-02-04 @ 22:07:07 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0