I'm very very ledsen

...för den sjukt dåliga uppdatringen i veckan. Här är en väldigt enkel sammanfattning...


- Grekiska kurs, första lektionen
- Mammabesök
- haft oerhörd träningsvärk
- Sena tvättider.
- Kaffedrickande hos grannen
- Försenade tåg och bussar vilket resulterar i köldskador
- fått nöja sig med andrahandssorteringen, im with you J
- blivit oerhört förvånad vad bittra människor är
- besökt gymmet
- Stressat
- Fått beröm
- Kommit till insikt
- Blivit en bättre människa
- Glömt bort min älskade blogg
-
Drömt lite mer om Santo
-
Varit arg på en vän
- Insett att vågen visar -2 kg




Vilken fantastisk vecka! Jag menar jag kan knappt vänta tills nästa vilken ja inleder med en ledig måndag. Men har ju planer hela den dagen. Ikväll är det mysmys hos M ♥. Ishockey. Imorgon blir det jobb till klockan 14.00 sen ska jag mot solna och spela lite med pojksen på jobbet. Sjukt roligt. Nu har vi målvaktsutrustning också så david slipper gå om kring med röda märken i pannan efter jag skjutit :)


Hittade massa gamla bilder på mammas dator...blandad kompott, HAHAHA


Glad på santorini innan middag


Älskade Yard...♥


Lille Hampus...sötplutte


Plutten


När gismo fortfarande var hanterlig och hyffsat liten.....


Min Lucas....



En gång var man brun och blond....



Har inte så mycket bilder o bjuda på så därför rotade jag lite i mamsens förråd.

Nu ska jag kila i säng. Tidigt imorgon.

godnatt på er.

2010-02-19 @ 22:19:19 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0