Idag fick jag hem det...

...efterlängtade handsmycket. Som jag förövrigt betalade med mina sista pengar... :)
Jag gillar det verkligen, känns lite rock på nåt sätt....så absolut min smak.


Har inte hunnit prova de själv ännu, men kommer en bild på de. Lär inviga de i helgen :)

är helt slut. Åkte klockan 09.00 hemifrån och är tillbaka 21,00. Då är 4 timmar av dom 12 endast qualitytime med SL. helt sjukt. Att man ska behöva förfrysa varenda organ i kroppen i väntan och hoppet på att bussen kommer, vilket inte alls är en garanti. Har man tur så.....



Jag tog mig tiden att laga mig en god matlåda tills imorgon, men mycket mer än så orkar jag nog inte ikväll..de blir sängen nu direkt... en ny dag att ta sig igenom imorrn. En lååång sådan.
I helgen blir de 25-års partajj i Uppsala. Det ser vi fram emot! Skönt o komma bort från täby! Med min älskade M.




John håller mig varm i vinterkylan.

"Who says"



nej godnatt käre vänner och sov gott.
2010-02-23 @ 21:54:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0