Hej

Sorry för dålig uppdatering, men har verkligen haft fullt upp såhär i början av veckan.

Måndag: Jobb, därefter direkt in till Heron City för en bio-dejt. Sjukt mysigt så tack för de :) Vi såg Avatar 3D. Den va bra faktiskt. Jag blev kär i huvudrollen. Hahaha...Synd var bara att ja hade stora förväntingar på 3D:n men tyckte inte den var så speciell. Tycker de är roligt när de kommer ut saker ur bilden och detta var ingen sån film, så liiite besviken. Annars va den bra.



Tisdag: Jobb hela dagen, var på riktigt bra humör till en början av dagen men sen hände de lite saker som fick mig att tvärvända. Så när jag kom hem kände jag att de enda sättet att bli glad igen var att gå ner till gymmet och springa av sig och svettas lite. Och det funkade sannerligen. Mådde sjukt bra när jag väl var hemma,...runt 21.30 nångång, Hahah då kokade jag ihop en matlåda till dagens lunch och hoppade i säng.


Idag slutade jag tidigt, enda dagen denna vecka och firade det med att krypa ner i badet och skrubba hela kroppen, tog väääldigt varmt vatten så de riktigt brändes när jag kröp ner... åh så mys. Så nu sitter man här nybadad och fräsch.....




Jag har verkligen kommit igång med träningen nu. Jag är sjukt motiverad och de känns riktigt bra, jag har nåt att göra på fritiden. Jag har tillome gjort mig ett träningsschema utifrån mitt jobbschema så jag aldrig kan skylla på de :) och nu varje lördag fram till april kommer jag att träna Innebandy med grabbarna på jobbet :) Sjukt kul! Och ännu mer träning om inte annat.

Oj va mycke text de blev nu =) Nu ska jag mysa.



Hörs imorgon. Puss på er
2010-02-10 @ 19:40:44 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: kiiitttyyy

vem har du varit på bio-date med?? teeelll me

pussss

2010-02-10 @ 20:21:14
Postat av: L

Åh vad duktig du är! ja jag vill också veta vem daten var!

2010-02-11 @ 00:48:44
URL: http://sketchahalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0