Det är helt sjukt...

...hur vissa väljer att driva en verksamhet. Man undrar om dom mutat sig till tjänsten, för dom gör fannimejj inte ett bra jobb. jag tror kanske jag har börjat bry mig för mycket. men eftersom det alltid är vi andra som får ta skiten för de så är det ju klart man måste säga vad man tycker?

Nej, nu ska vi inte vara sånna. Har haft en riktigt bra dag och varit på topphumör...jag vet kanske varför iförsej :P
men de är en hemlis.





Slutade klockan halv åtta och har nu kommit hem. Är väldigt trött. Blir nog en varm dusch och sedan hopp i säng. Jag har hela dagen gått o tänkt på att åka skidor, jag har nästan varje vinter på ett eller annat sätt fått åka lite, och nu verkar de inte bli av. Kanske bara till kungsberget eller Romme. Vill verkligen, en vinter är inte en vinter utan skidåkning och varm choklad på toppstugan :( Så om nååågon känner för o ta en dagstripp eller över en helg så kan ni ju säga till, jag är mer än på.



Se så kul man kan ha i liften :) Detta var när jag och va i Sälen, jäklar så kul vi hade...

Ja de va väl allt. :)

Adjö
2010-02-01 @ 20:53:46 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0