VÅR

Jag älskar verkligen solen. Tänk hur mycket man kan sakna värme? De känns nästan overkligt. Sååå länge har mössa,vantar och diverse annat tjafs vart en självklarhet. Men nu åker alla sånna kläder tillbaka in i garderoben för att stanna ett bra tag!

Igår hade jag och mamma en riktigt mysig dag. Efter shoppingen åkte vi hem till sigtuna och åt god mat och körde ett Twilight marathon.


I fyra timmar nöjt jag av lite ögongodis....everyone needs an Edward ;)

Efter detta var vi båda rätt trötta och sega så vi bestämde oss för att gå o sova. Riktigt skönt faktiskt.
Imorse när jag vakna var det 11 grader varmt på balkongen så de var inte så svårt att gå upp.







Vi tog med oss våra grekiskaböcker ut och satt o övade lite.





Ingen grekiska på två veckor nu och man kände att de behövde uppdateras en del :) Man glömmer fort såhär i början och måste nästan se till o plugga lite. :)

Sen bar det av till Innebandyn. För en gångs skull kände jag mig fräsch och laddad. Tänk att jag längtar så mycket till varje lördag bara för att få springa av sig med klubban i handen. :)
Imorgon är det jobb. men ÖT. Känns inte lika tungt. Hoppas på kanonväder imorgon också!
Har haft en underbar helg på alla sätt och vis och humöret är på topp.



Glad påsk på er! ♥

//
2010-04-03 @ 21:39:51 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0