Uppdatering på gång.

...nu var de ett tag sen jag skrev och ja är ledsen för de! anledning till att jag inte uppdaterat är för att ja väntar på bilder från helgens äventyr. =) roligare så, inte sant?

så jag håller mig till den planen och återkommer så fort jag har dom i min ägo.





Vågen fortsätter visa minus några kilo... och jag mår bra! Det känns bra!
Jag märker de i alla kläder, vilket get mig en bra anledning till att shoppa snart! :)

på torsdag ska ja träffa min underbara Lowa. Som jag saknar henne!! och på fredag blir de grillkväll med vin och mina två bästa tjejer ♥ var kvällen blir av efter de är det ingen som vet.... nice suprise.


som sagt, i'll be back.


just nu förgyller JohnMayer,BrettDennen,RonPope,JoshuaRadin och MichalisHatzigiannis min tillvaro med sin fantastiska musik. Tack
2010-04-27 @ 21:02:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: kitty

vi ska ha sååå trevligt.. pusss å massa kärlek <3

2010-04-28 @ 21:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0