tisdagkväll.

dagens +

- fortfarande lagom arbetsmängd på jobbet
- att jag orkade handla vad jag behövde på vägen hem
- att jag har underbara vänner som lyssnar och förstår, men framförallt som jag kan lita på
- att solen och lite annat gör mig glad varje dag
- M's idéer om mysiga kvällar på altanen
- sommarplaner
- min mamma som lyckas vara absolut bäst hela tiden
- färskt mjukbröd med ost och gurka
- min nya morgonrock
- kuddarna som ligger kvar precis som dom ska



dagens -

- folk som orkar vara otrevliga utan anledning
- ständiga oron för att pengarna ska räcka
- att tandvården har mage att ta så mycket betalt för 20 minuter och dessutom inte kan hålla tiderna
- att ingen änsålänge hunnit uppfinna evighetsbatteriet....



sammanfattningsvis bjöd dagen på mer + än - 
alltid något :)



Ha en bra kväll mina vänner.



Puss

2010-04-20 @ 21:52:16 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0