Måndag

Vaknade kl 04.20 imorse och var oerhört törstig. Gick upp och hällde i mig ett glas vatten. Visste att klockan skulle ringa 05.00 och jag var hyffsat pigg så la mig och blundade sista halvtimmen.
varför var jag så sinnesjukt trött när klockan väl ringde? trist..


Somnade nästan på bussen,både jag och mamsen. =) Jag hoppas hon kommer närmare snart så kan vi ha sällskap till jobbet!
Jag har varit på väldigt bra humör hela dagen. Det har ju visserligen sina anledningar :)
Ikväll var de grekiska igen, första gången på 2 veckor och jag vill ju lova att man glömt en hel del. haha. Men jag måste verkligen plugga, det insåg jag idag. HAHA.




Vågen visar -3,5 kg. helt ofrivilligt. Egentligen är det bara tacka o ta emot men jag är lite orolig också. De känns för bra för o va sant. förstår ni?
Imorgon velar jag mellan en promenad på 5 km eller ett gympass. Jag tror nog det lutar åt promenaden då jag absolut äääälskar vädret. Underbart. Med lite Michalis i lurarna.


Tyvärr har jag ingen fantastisk bild att bjuda på...så ni får helt enkelt nöja er med vanlig simpel tråkig text :)

Godnatt.♥
2010-04-12 @ 21:22:03 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0