Hade de inte varit för den där vulkanen..

...så hade jag befunnit mig på jobbet just nu. Men istället har har jag preciiiis klivit upp ur sängen och ska göra mig iordning till innebandyn. :) och detta beror såklart på att hela vårt jobb är beroende av att flygen går som dom ska så posten kommer fram. Och när dom inte gör de.....finns det inte så mycket att göra åt.

Sista träningen nu innan turneringen!! Tagga! Nästa helg kommer bli riktigt roligt!








Ha en bra helg allihopa. =)


pöss
2010-04-17 @ 11:04:57 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lowa

Gud vilken lyx, äntligen något bra från den där vulkanen, men jag är inte avundsjuk på er när flygen börjar gå igen. Liiiiiite mycket post som väntar liksom =P



/Lowa

2010-04-17 @ 18:28:27
URL: http://www.jenspettersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0