Fredag lång

Vaknade av klockan kl 8,45 imorse. Dagens planer var att åka och shoppa lite med mamma. 
Det blev en hel del. :) Jag var ute efter ett par nya jeans eftersom dom flesta jag äger numer är för stora. Vilket iförsej bara är en skön känsla.  Jag hittade såklart massa utöver ett par jeans.


Skor, svart kofta, jeans och en sööt t-shirt


När jag va på New yorker för ett tag sen hitta ja ett par skor som jag blev helt kär i men köpte dom inte då. Ända sen dess har jag inte kunnat sluta tänka på dom. Så var hoppades på att dom fanns kvar. Och de gjorde dom, SISTA paret. Helt fantastiska är dom. totalälskar färgen.




Alldeles jättesöt, 99:- på New Yorker


Lite suddig bild, men snygga jeans med fräcka mc-detaljer 399:-
Ville ha ett par ljusa nu såhär till våren/sommaren


Efter all shopping blir man hungrig. Så vi tog en paus med lite kaffe och en supergod Toast på Wayne's coffe.






Så ikväll blir de en myskväll hemma hos mamma och lite Twilight-marathon. :) Mamma har nämligen fortfarande inte sett New moon. Och jag är omöjlig va de gäller lite ögongodis i form av Vampyr-Edward ♥

Imorgon är de innebandy. :) Yay.

Ha en underbar fredag my loves.

Puss & Kram

2010-04-02 @ 17:52:50 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0