bildlig uppdatering.

Nu kommer den...först får bilderna tala för sig själva från helgen i uppsala.

















Väldigt lyckad helg med trevligt sällskap.


Idag har varit en bra dag. Tog den vanliga promenaden hem från kragsta och njöt av att se grönt gräs. Kom hem, det var 22 grader varmt på min baksida så kunde inte låta bli att sätta mig där och njuta lite. helt underbart! därefter dök min älskade Lowa upp. vi satt o snackade skit ett tag och åkte sen upp till arninge och handlade diverse nödvändigheter inför helgen. :) Dock har jag det viktigaste kvar att inhandla. alkoholen. men det tar jag imorgon. Unnade mig en hy mascara och hoppas den är bra...






  


Findus var sur för att han inte fick vara ute :P



Jag  och Lowa köpte med oss lite donken påväg hem efter storhandlingen. CBO- SJUKT god hamburgare.


Nu ligger jag här i sängen och önskar jobbardagen imorgon var över. Imorgonkväll, Valborg, blir det rajraj med mina två främsta damer. Kommer bli hur kul som helst. :)

Sov gott på er.  ♥















I miss,want, need. It's kind of my drug.
2010-04-30 @ 00:11:02 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0