19 april

Eftersom vulkanen fortfarande ställer till de på jobbet hade vi inget att göra sista timmen, så de blev tiiidig hemgång. Hade varit alldeles underbart om de va så att jag skulle hem, men eftersom de va grekiska ikväll åkte jag in till stan och fördrev 1,5 timme på Åhléns... TUR att jag inte hade pengar på kortet. Shoppingen lockade.....igen. Men istället satte jag mig på fiket nere i skolan och tog en kaffe och försökte plugga lite..




Har glömt tacka mina hjärtan för i lördags. Tänk så kul man kan ha på 3,5or. taktiskt fylla som någon sa =)







Fab.

Söndag morgon vaknade jag oförskämt pigg. Vilket var skönt. låg lääänge och drog mig i sängen. Katterna visste precis vilken dag de va, så dom höll en låg profil...




Söndagkväll behöver inga förklaringar. Ni hade förstått. Om ni visste. :)


Imorgon har jag vart osmart igen
och har tandläkarbesök kl 07,40 när jag egentligen hade kunnat få sova till minst halv nio. Smart Mimmi, ne inte jämnt va.



Men nu ska jag lägga mig till ro i soffan och avnjuta avsnitt av men men men men ouuuu....;)


Puss!

2010-04-19 @ 21:23:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0