When reality hits you right in the face.

Jobbig dag på jobbet... har känt mig helt matt och har haft en fruktansvärd huvudvärk. Ändå slet jag som ett djur. Det förklarar alla ömma muskler som skulle behöva en rejäl knådning.. någon som e bra på sånt?


Kom hem och dog ett tag i soffan framför Idol 2009. Hade väl tänkt va tragisk och följa denna säsong också.. :)
var tvungen att laga mig en middag på de lilla som skafferiet erbjöd. måste ha matlåda imorgon, lååång dag! Blev väl inte jätte exotiskt precis men orden "man tager vad man haver" har ju fått en helt ny innebörd för mig :D


Två dagar kvar denna vecka, sen är jag ledig fredag. Jobbar dock lördag. Men va gör man inte för lite medelhavsbrus på stranden. Bara offra sig liksom.







Är det någon av er som provade övningen jag skrev lite längre ner? Visst fungerar det. Sjukt obehagligt :)




"- jag vill ha en marängshcwiss"
"-jag med, den är utan bacon va?"

"Eh...asså de är ju en glass"

"ja, jajuste, trodde den hette marängfish, hur ska jag veta"

HAHHAHAHA lätt dagens. Tack för den O

-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<

Nej nu ere snart natti natti. ♥
2009-09-08 @ 22:29:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0